Umeå Parkerings AB

Jobba med oss

Vi söker en administratör med IT- och webbansvar

Dina kvalifikationer
Du har godkända slutbetyg från gymnasiet och har minst 2 års erfarenhet av arbete i reception och kundtjänst (gärna IT-support). Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba i SiteVision eller liknande system alternativt grundläggande kunskaper inom webbdesign. Du bör även kunna enklare bildredigering. Du ska ha en god IT-vana och kunna kommunicera väl på svenska i både tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska. Utbildning inom sociala medier är meriterande.
 
Du har
hög servicekänsla och tycker det är en självklarhet att ge bra service. Du är självständig och inte rädd för att komma med förbättringsförslag. Då arbetet innebär daglig kontakt med kunder via besök och telefon kan arbetssituationen i vissa perioder innebära ett stressigt arbetsklimat.

Du kommer att fungera som en intern IT-support samt ansvara för uppdatering och utveckling av vår hemsida. I ditt ansvar ligger också att vara Upab:s kontakt mot kommunens IT-avdelning. Du kommer att vara en av fyra medarbetare i kundtjänst som är öppen för besök måndag – fredag 8.00 – 16.00 där vi hjälper kunder med generella parkeringsfrågor samt utföra övriga kontorsgöromål.

Tjänsten är en tillsvidareanställning.

Din ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad och rekryteringskonsult Niclas Ericsson, 0733-434 113. Läs mer och ansök via www.randstad.se senast den 3 september 2017.


Box 297, 901 06 Umeå, 090-16 15 50